Jdi na obsah Jdi na menu
 


Omluvy, vzkazy, podněty

Zde pište prosím omluvy hráčů z TJ a zápasů, případně další připomínky, postřehy, podněty, upozornění, doporučení, prostě vše k dění kolem našeho týmu.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Nebute reagovat

(Kovac Martin, 13. 1. 2015 9:46)

Protoze nevite co odpovedet 510Kc hala na hodinu deleno 18 klukama a to se podivejme ani ne 30 Kc. Jedna cesta autem do Paky a zpet 200Kc tak co zrovna Vy, byste mi mohl odpovedet EKONOME !

halové turnaje, hala v Nové Pace

(Tomáš Navrátil, 12. 1. 2015 19:56)

Vážení, přijde mi to, na základě toho, jak to níže rozebíráte, že si myslíte, že do Nové Paky do haly budeme jezdit trénovat pravidelně třikrát týdně, to by Vaše averze byla možná na místě. Ale znovu zdůrazňuji, hala v Nové Pace je alternativou pro venkovní přípravné zápasy na UMT, kdyby náhodou nevyšlo počasí. To znamená je to vyjímečná akce, možná jednou, možná dvakrát, možná třikrát za zimu. Aby kluci, Vaše děti, nepřišly o víkendový program, který by měl být vrcholem týdenního tréninkového cyklu. Možnosti Trutnovských hal neznám, ale zmiňovanou Komendu zrovna ano - zaprvé nedostupná a za druhé za 510,- Kč na hodinu. Nemyslím si, že by byl neřešitelný problém dovést párkrát za zimu děti do 39 km vzdálené Nové Paky, je to jen o tom se domluvit, jednou pojede Franta, jednou Pepa, potřetí Karel. Je to běžná praxe, která všude jinde funguje. Spíše mě zaráží, že Marek Bednář píše negativní komentář v době, kdy jeho syn trénuje v hale v Nové Pace, aniž by věděl, jak se tam jeho synovi líbilo, jaký byl trénink, jak se mu třeba dařilo. Přitom makal, dělal vše naplno, bavilo ho to, patřil k nejlepším. To si myslím, že by mělo být prvořadé, a pokud jsou děti spokojeny, tak nemá cenu něco řešit. Ale znovu všechny žádám, neřešmě něco, co je vyjímečné, mimořádné a nevíme, kolikrát to nastane.
Halové turnaje-již jsem psal, že nejsem jejich zastáncem. Většinou se jedná o bohužel komerční záležitost, kdy hráč je v tom řetězci až na posledním místě. Pořadatel vybere od osmi, deseti týmů tisíce na startovném, vydělá na občerstvení, to že hráči hrají 5x12-13 minut už nikoho nezajímá. Já mám názor jiný, když už tam jedu, musím hrát a hrát. Dovedu si představit, jak jedeme na turnaj do Chrudimi, zaplatíme 1800,- startovné, musíme se tam dopravit, strávíme tam celý den, vybereme devět hráčů, zbytek necháme doma a já pak budu čelit dotazům, proč jsem vzal Frantu a ne Pepu apod. To znám z podzimu. Takhle jedeme na dva turnaje, na obou máme dva týmy, v Nové Pace bude hrát každý tým pět zápsů po dvaceti minutách, v Hostinném šest zápasů po třinácti minutách. Zahrají si všichni, dostatečně, a to je pro mě priorita. Markem uváděné ligové týmy stejně již v této kategorii na halové turnaje nejezdí. Jinak těch ligových týmů si myslím užijeme dostatečně v mistrovské soutěži.
Snad každý rozumný čtenář pochopí, že na názory pana Kováče nebudu reagovat, neboť by to byla ztráta času.
Tomáš Navrátil

Re: halové turnaje, hala v Nové Pace

(reakce, 13. 1. 2015 8:14)

Psal jsem v době kdy mladej byl na treninku ale to z důvodu toho že není problem vymyslet jak se tam dostane ale z principu že jsem nepochopil proč Trutnovští kluci by měli dojíždět do vzdálené Paky když tým je z 80% z Trutnova.Nicméně jak říká trener i my jsme se spojili s rodiči Davida Radima a dohodli se že pojede ten pak ten a pak ten.Není problém velé míry spíše z principu jsem nechápal a nejsem jediný.
Co se týče turnajů tam se nesejdem to je jasné :-D ale dovolil bych si podotknout že jsem nepsal že se potkáme s lig.mužstvy dával jsem příklad at už sparta nebo hajnice to je jedno spíše jsem myslel že se setkají kluci s mužstvy odjinud. Pravda je že to něco stojí o tom není pochyb a pravda je že se dá na MFK na alespon dva turnaje získat finance.
Jinak TRENERE si možná myslíš že nyní jsem se do tebe opřel ale tak to není já jsem naprosto spokojen s tvou prací a kdybych nebyl tak ti to jdu povědět osobně.Takže za mě kluci mají plus že jsi tady :-)

Re: halové turnaje, hala v Nové Pace

(reakce, 13. 1. 2015 8:15)

Psal jsem v době kdy mladej byl na treninku ale to z důvodu toho že není problem vymyslet jak se tam dostane ale z principu že jsem nepochopil proč Trutnovští kluci by měli dojíždět do vzdálené Paky když tým je z 80% z Trutnova.Nicméně jak říká trener i my jsme se spojili s rodiči Davida Radima a dohodli se že pojede ten pak ten a pak ten.Není problém velé míry spíše z principu jsem nechápal a nejsem jediný.
Co se týče turnajů tam se nesejdem to je jasné :-D ale dovolil bych si podotknout že jsem nepsal že se potkáme s lig.mužstvy dával jsem příklad at už sparta nebo hajnice to je jedno spíše jsem myslel že se setkají kluci s mužstvy odjinud. Pravda je že to něco stojí o tom není pochyb a pravda je že se dá na MFK na alespon dva turnaje získat finance.
Jinak TRENERE si možná myslíš že nyní jsem se do tebe opřel ale tak to není já jsem naprosto spokojen s tvou prací a kdybych nebyl tak ti to jdu povědět osobně.Takže za mě kluci mají plus že jsi tady :-)

reakce

(Marek bednář, 12. 1. 2015 14:20)

Tak v první řadě si myslím že všude je kousek pravdy,ale není potřeba se tady urážet a hrotit to .
Dále souhlasím i s trenerem trenink prostě musí mít uroven aby se kluci mohli srovnávat s mužstvy 1.ligy bez toho to nejde.tzn treninky venku pokud MFK má umělku naprosto užasná věc na zimu a pro kluky jen plus plus plus.My jsme si museli v jejich věku vážit travnaté plochy jinak škvára byla v kurzu.
Pak tedy zase zklamání z těch turnajů tam se neshodnu s trenerem podle mě kluky halove turnaje baví a at už si zahraji se spartou nebo pardubicemi či hajnicemi to je jedno ale každej z kluků rad pojede a bude tam bojovat o vítězství což si myslím jim zase dá více nežli halovej trenink.(věc názoru) Ale jako jezdit trenovat do Paky????? to není o tom jestli to je či není u baráku ale otázkou je proč????Když Trutnov nabízí možnosti také.Otázka na trenera : Zkoušela se třeba sjednat hala na Komendě??? Ta je velká dost ne.
Tak snad jsem na nic nezapoměl :-D

Sikal David

(Kovac Martin, 11. 1. 2015 19:35)

Vite co je spatne? Ze muj nazor ma vice rodicu a jen to nereknou !

Re: Sikal David

(Šikal David , 11. 1. 2015 20:38)

Já nerozumím tomu proč ještě Váš syn tedy hraje za MFK ??? Dejte ho do Pilníkova , nebo Poříčí a bude mít trénink 1 týdně , budete jezdit na zápasy okolo TU a nebudete zvažovat zaplatit 1000 Kč za rok, aby jste si byl jistý , že je Váš syn zdraví!!!!!

Re: Re: Sikal David

(Kovac Martin, 11. 1. 2015 21:23)

Protoze chytraku to mam minutu od baraku !A proto nebudu jezdit do Paky !

Re: Re: Re: Sikal David

(Šikal, 11. 1. 2015 21:40)

V tom případě je veliká škoda, že v baráku nemáte baletní školu, to by mohl syn chodit do ZÁJMOVÉHO KROUŽKU i bez přezutí!!!!!

Re: Re: Re: Re: Sikal David

(Kovac Martin, 11. 1. 2015 21:44)

Tebe poslu do baletniho krouzku pockej jak se zatocis!

Re: Re: Re: Re: Re: Sikal David

(Šikal, 11. 1. 2015 22:05)

Také jste mi sympatický ;-)

Posledni reakce

(Kovac Martin, 11. 1. 2015 21:43)

Kdyz se tady ohanite porad tou Vasi prvni ligou, tak zajistete dopravu na vsechny akce. Hraci z prvni ligy prece nebudou jezdit autama.Co by to bylo za uroven! A jinak o penize mi vubec nejde. Nakej litr za rok mi muze byt volnej, ale vadi mi to uz jen z principu! Reknete si o dalsich 1000Kc k prispevkum na dopravu, zajistujte mikrobusy a odchod, vyrizeny.JSOU TOTIZ RODICE CO JEZDI DOMU JEN NA VIKENDY A ROZHODNE NECHTEJI RESIT NEJAKOU DOPRAVU.O TOM TO JE!

názor

(Zengler Radim, 11. 1. 2015 20:49)

Tak že, můj názor na to, co se tady píše. Zdravotní prohlídka: je přece dobře, aby jsme se dozvěděli, jestli jsou kluci v pořádku nebo ne! Tréninky kluků si myslím, že jsou na úrovni. Můj kluk je s tréninkem a trenérem spokojen a to je pro mě důležitý. A ještě k té hale v Pace: velká tělocvična jako je v Pace, je i tady v TU. A ještě informace, pojištovna 205 zdravotní prohlídku pro děti hradí. Stačí tam donést potvrzení

Dojtor

(Kovac Martin, 10. 1. 2015 15:22)

A pevne verim, ze staci potvrzeni od obvodniho doktora o tom, ze se kluk muze venovat sportu. Urcite zase nebudu davat 1000Kc za sportovniho doktora kde byli minuly rok! Opet tahani penez z lidi. Z ceho by takovej doktor zil, ze ano. Tady MFK mu tam posle 120 kluku a 120 000 Kc je doma. Tak se pochlubte cipak je to znamej? Ja hral od 6 let hokej a v zivote po nas nikdo takovyhle nesmysly nechtel.

Re: Dojtor

(Šikal David, 11. 1. 2015 19:29)

Dobrý den p. Kováči, musím reagovat na vaše názory, protože vše podáváte tak, že je VŠE špatně a nejhorší ze všeho je trenér.... Uvědomujete si že váš syn hraje 1. ligu ??? Tato liga se těžko bude hrát v okolí 10km od Vašeho bydliště. Že lidský organismus se stále vyvíjí a mění?? Mé dcery byly na zátěžových testech v SummusVita již podruhé a jsem naprosto spokojen s precizností a profesionálním přístupem lékaře a to opravdu není mý příbuzným. To co píšete se rovná stejné absurditě, jako když byste nedal syna očkovat, protože Vy jste onu nemoc neměl. Přeji hezký den!! Šikal

.

(Kovac Martin, 11. 1. 2015 19:27)

Krasny sloh. A ted zase zpet do reality. Kolik tech kluku u fotbalu vydrzi? Vime , ze v 15 prijdou jine zajmy. Na me to opravdu pusobi, ze si tady prachobycejnej Horňák a ne zadny MFK - vzdycky to byl Hornak, chce hrat na neco na co nemame. Uz to chapete? Proste zadnej Hornak nikam zadnou diru do sveta neudela. Na co trenovat extra veci. Pro pochopeni konkretni priklad.Na podzim jsem chodil na treninky a nektera cviceni jsem nechapal ani ja ani Libor Vales :D tak a napr. p. Dorotik ty kluky nechal hrat uplne obycejnej fotbal, kluci si zahrali a i nejake zapasy vyhrali. Rozumime si?Jsou to obycejny 12 lety kluci, ktery chtej kopat do balonu.A tim to konci.A treba na tom turnaji vyradit Spartu.Nic vic.Proste zadnou pripravou uz ted v jejich veku z nich nikdo hvezdy neudela.At si hrajou obycejnej fotbal. Jako ta vize buh vi ceho, Vaseho nevim jakeho ocekavani co budou kde jako hrat? Budou hrat akorat tak kulovy. Kdo z nich vydrzi do chlapu bude tady pit po zapase pivo a ty zapasy budou hrat na hristich rozrytych od krtku.A tak to v Hornaku bylo a zadny megalomansky plany MFK to nezmeni.A treninky jim daji neco az oni budou chtit.A ne jako na hristi, ze je zajima vse okolo.Nejlepsi bude se smirit s tim, ze ten fotbal hrajou pro zabavu.Treninky bych zjednodusil, stejne pulku cviceni nepochopi a kdyz pochopi tak pri hre nevyuzijou.Co se tyce doktora.Minuly rok tisic kc za par minut a letos znovu?To se mi zda hodne prehnany.Driv zadny takovy doktori nebyli a sportovalo se. Stejne jako se mi nelibi napr. soupravy a ksiltovky a milion veci okolo.Dobre at maji soupravu a ksiltovku,ale to staci.Jde prece o fotbal ne?Na me to pusobi tak ze ty kluky dnes spis zajima v cem pojedou a kdo jak ma drahy kopacky a myslete si o tom co chcete ale je to tak.Takze na zaver prestat si klast extra cile, brat to jako konicek, nechat je hrat obycejnej fotbal a budou ty kluci mit uplne jinou chut.Kdyby dnes byli na Mladezce a dopoledne proti sobe hrali dve poloviny fotbal, tak potom si reknu ano bavilo je to a neco jim to dalo....

reakce

(Tomáš Navrátil, 11. 1. 2015 18:05)

Vážení rodiče a ostatní pisatelé, dovolte mi stručně zareagovat na Vaše příspěvky. Moji snahou je, aby kluci měli kvalitní a pokud možno co nejpestřejší zimní přípravu. Je potřeba brát v úvahu, že jsou to kluci ve věku 11-12 let, nikoli žádná přípravka, a pokud jsou zařazeni v systému sportovních středisek a hrají nejvyšší soutěž, kterou fotbalový svaz organizuje, patří k tomu i náležitá příprava. Ta samozřejmě není zadarmo a abych řekl popravdě, nenapadlo mě, že by to mohl být až tak velký problém, že někteří z hráčů a rodičů chtějí přistupovat k přípravě jako na úrovni nějakých pionýrů či sokolů a to ještě v předlistopadové době. Snažil jsem se na všechny víkendy naplánovat pro kluky aktivitu, byť vím, že to něco stojí. Čas, peníze, možná i nervy a starosti. Ale pro koho to děláte ? Dnes není zadarmo nic a pokud chceme držet nějakou laťku a kluky dále rozvíjet a připravovat je pro další kategorie, jiná cesta nevede. Socialistickému sportování již je dávno odzvoněno, to je potřeba si uvědomit. Nad některými věcmi a názory se musím jen pousmát, ty jsou zcela mimo mísu. Pokud se podívám na plán zimní přípravy, tak hala v N.Pace tam je vždy jako rezerva, jen kvůli tomu, kdyby na venkovní zápas na UMT nevyšlo počasí. Je to vždy vyjímečné řešení, věřím, že za celou zimu k němu mnohokrát nedojde, ale je potřeba si uvědomit, že to není pro mě, ale pro kluky, aby nestáli. A ty podmínky, které v té hale máme, jsou nadstandardní. Teď v neděli jsme tam byli poprvé a dvouhodinový trénink byl super a klukům dal hodně, o tom jsem přesvědčen. Samozřejmě mojí prioritou je UMT a venkovní trénink, ano, pokud to počasí dovolí, hala na mládežce všichni víte že není nijak obrovská a o té malé tělocvičně raději ani nemluvím. Pak když tam přijde 18 hráčů a někteří z toho jak do družiny, tak jakou ten trénink může mít úroveň. Na halové turnaje jedeme dva, na obou máme přihlášená dvě mužstva, takže kluci si zahrají. Jinak já zastáncem halových turnajů nejsem, jdete do horoucích pekel, kluci hrají 5x13 minut a jedou domů, akce pomalu na celý den, projede se mraky peněz a ještě platí každý hráč startovné. A plácat se po zádech, že někdo vyřadil Spartu ? To možná zajímá jiné trenéry, mě ne. Co se týče lékařských prohlídek, jde o Vaše děti, o jejich zdraví, není to můj výmysl, ale plně ho podporuji a souhlasím s ním. A srovnávat se musí věci srovnatelné. Každopádně pokud máte pocit, že Vaše děti přetěžuji, ždímu z Vašich peněženek peníze a stejně to je k ničemu, budu jenom rád, když se jako rodiče sejdete, jak navrhuje pan Zengler, a Vaši „závěrečnou“ verzi mi oznámíte. Pro mě není problém tak jako jsem přišel, zase odejít. Ale pracovat v takovéto atmosféře mě opravdu nebaví , to je pro mě ztráta času. Jsem trenér, nejsem družinář v nějakém dobrovolném zájmovém kroužku, který pracuje podle not někoho, kdo tomu třeba vůbec nerozumí. Příprava musí mít nějakou úroveň a kvalitu, nějaký objem, jinak to nemá význam ani pro kluky, ani pro mě. To pak není potřeba trenér, stačí jakákoli dospělá osoba jako dozor a jít si dvakrát týdně zablbnout na Mládežku. U toho ale já být nemusím a nechci. Děkuji Vám za pochopení.
Tomáš Navrátil

.

(Kovac Martin, 11. 1. 2015 16:33)

Tata hral fotbal az do chlapu ,ale teda nezlobte se na me ja si nepamatuji, ze by v zime trenovali venku.Ven se vzdy chodilo BEHAT napr. na Dvoracku jinak se trenovalo vzdy v telocvicne. A dalsi vec, jsem rad, ze se konecne nekdo ozval jak to je a ne si vymyslet omluvenky a za zady potom nadavat jak je to vsechno na ...

trenink

(Zengler Radim, 11. 1. 2015 13:21)

Plně souhlasím s Markem B. Je nesmyslná věc, aby kluci jezdili do Paky, když většina kluků je z Trutnova. Nebylo by od věci, aby se sešla většina rodičů na tréninku a tam si o tom prodiskutovalo, nebo tu budou pořád omluvenky na Neděli, že polovina lidí nemůže. Za mě plně s tím souhlasím.Tréninky venku jsou OK, pokud to dovolí počasí

Halove turnaje

(Marek Bednář, 11. 1. 2015 13:10)

Možná bych se ještě zaměřil na hal.turnaje což baví všechny kluky a v zimě se na to těší a dle rozpisu jsem viděl dva,to není mnoho na halove turnaje se dá jet i dal aby se kluci potkali s týmy které nepotkávají.To je jen podmět :-D


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61

následující »



 

 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA